четверг, 31 мая 2012 г.

Модулі 7 та 8


Робота з даними модулями допомогла меня глибше зрозуміти проблеми, які можуть виникнути у учнів під час навчання за методом проектів. Для мене все ще залишилось питанням як навчати самостійно ставити цілі та планувати свою навчальну діяльність.
Сподобалась робота в парах, групах великих та малих. Для створення учнівської роботи вибрала wiki сторінку що допомогло вдосконалити набуті нові навички роботи з цим продуктом.
Під час навчання за даними модулями для мене було новим, що будь-який учнівський продукт, навіть проміжний або "службовий" (напиклад опитування громадської думки), вже потребує оцінювання або самооцінювання.
    Цікава тема оцінювання проектної діяльності учнів. Я з  самого початку тренінгу чекала на цю тему. Під час проектної діяльності учнів необхідно оцінювати або спонукати до самооцінювання постійно. Це систематизує роботу учнів над проектом, стимулює до подальшої діяльності.

Мені дуже сподобався ресурс, що містить бібліотеку форм оцінювання, новий підхід до важливого питання та багато корисних форм.

2 комментария:

  1. Галина, я поділяю твої думки щодо самооцінювання учнів. Необхідно вчити учнів критичному мисленню.
    Дійсно, будь яка робота учнів повинна бути оціненою, як учнів так і вчителя:)

    ОтветитьУдалить
  2. Блог рефлексії необхідно доопрацювати. В портфоліо необхідно додати навчальні цілі.

    ОтветитьУдалить