вторник, 31 марта 2015 г.

День другий
     День цікавий, інтенсивний, багато емоцій...Познайомились з новими можливостями гугла, навчились створювати схематичні діаграми спільного доступа. Обговорили про необхідність рефлекції, де людина аналізує свої дії, свої результати ,досягнення поставлених цілей ним та його тренером. Звернули увагу на приклади підсказок для рефлексії.



понедельник, 30 марта 2015 г.

Майстер- клас тренерів

День перший
   День знайомств, встановили правила проведення трененгу. Визначення цілей проведення майстер- класу.


четверг, 31 мая 2012 г.

Модулі 7 та 8


Робота з даними модулями допомогла меня глибше зрозуміти проблеми, які можуть виникнути у учнів під час навчання за методом проектів. Для мене все ще залишилось питанням як навчати самостійно ставити цілі та планувати свою навчальну діяльність.
Сподобалась робота в парах, групах великих та малих. Для створення учнівської роботи вибрала wiki сторінку що допомогло вдосконалити набуті нові навички роботи з цим продуктом.
Під час навчання за даними модулями для мене було новим, що будь-який учнівський продукт, навіть проміжний або "службовий" (напиклад опитування громадської думки), вже потребує оцінювання або самооцінювання.
    Цікава тема оцінювання проектної діяльності учнів. Я з  самого початку тренінгу чекала на цю тему. Під час проектної діяльності учнів необхідно оцінювати або спонукати до самооцінювання постійно. Це систематизує роботу учнів над проектом, стимулює до подальшої діяльності.

Мені дуже сподобався ресурс, що містить бібліотеку форм оцінювання, новий підхід до важливого питання та багато корисних форм.

вторник, 29 мая 2012 г.

Рефлексія Модуль 3

Вибрали і обговорили теми проектної діяльності .Працювали над планом вивчення теми, вказали державні стандарти для відповідної  освітньох галузі та скопіювали вимоги. Визначили головні навчальні цілі, які учні мають досягти. Сформулювали ключов, тематичні та змістові питання.

понедельник, 28 мая 2012 г.

Рефлексія Модуля 2

Було створено портфоліо проекту, ознайомились з шаблоном планування теми проекту.Щзнайомились з навичками 21 століття .Створили буклет для заохочування учнів працювати над цією темою.